מיוחדים

ביקור הנגיד

ביום רביעי 6.3.2024 התארח הנגיד בשיר נוסיר במועדוננו. היה זה מפגש מעניין ומגוון בונערכה פגישה עם ראש מועצת משגב דני עברי ומנכ "לית המועצה מירב בן דע, בפגישה דני סיפר על העשייה ברחבי המועצה ומגוון הקהילות המרכיבות את יישובי מועצת משגבו הודהעל שיתופי הפעולה בין מועדון רוטרי משגב וגופים שונים במועצה, לאחר מכן נסעו נציגיה מועדון והאורחים למועדון "מרחבים" (עמותת מרחבים הינה עמותה של המועצה האזורית משגב לתושבים הוותיקים של המועצה) שם התקיים מפגש עם ממיכל חונן מנכ"לית מרחבים, שבעידודה נבנתה תוכנית "לימוד פיננסי" לתלמידי חטיבה עליונה בבתי הספר במשגב תוך כדי יצירת קשר בין דורי בין מבוגרים ובני הנוער.

משם המשכנו לברלמנט ביובלים, (מקום מפגש של חברי המועדון לאורך השנה). חברי המועדון נפגשו עם האורחים והיטיבו ליבם בתקרובת שהוגשה. גלילה פישמן, נשיאת המועדון, סקרה את העשייה לאורך השנה, לאחר שהקריאה מהרהורי ליבה ותחושותיה לגבי המצב בארץ והשפעתו על חברי המועדון, ובין לבין הנעימו אתה אווירה יונתן שוהם על הקלידים ונטע צחור ששרה בקול צלול ומרגש מספר שירים. (נטע תלמידת כיתה י' בבי"ס משגב מתנדבת עם ילדים עם צרכים מיוחדים בבית המוזיקה שמטרתו העיקרית היא בנייה של קהילה מוזיקלית ולהיות בית לאוהבי המוזיקה וחלק משמעותי במסעם המוזיקלי של תלמידי המרכז באשר הם.

תודה לנגיד בשיר נוסיר ואישתו ראנדה, ליונה מזכיר הנגיד, לשלמה מנדלבאום, עוזר הנגיד לאשכול חוף ולאיציק קירשנבוים על הביקור והשיח במהלך המפגש. תודה לכל חברות וחברי המועדון שהיו שותפים להצלחת מפגש מושקע ומעניין, שסיכם לתקופה זו את העשייה והמעורבות החברתית, של המועדון.