מיוחדים

נשיא חדש למועדון רוטרי משגב

יעקב ברידג’ר מונה להוביל פעילות עסקית, חברתית וקהילתית באזור

רוטרי הינו ארגון בינלאומי של מנהיגים ואנשי מקצוע מובילים בתחומם ובקהילתם שמאוגדים ברשת מועדונים ארצית ועולמית, הפועלים למינוף עסקים משותפים, חברות וקידום פרויקטים הומניטריים.

המועדון במשגב הוקם ב-2014 והוסמך ע”י הארגון הבינלאומי ביוני 2016. הוא מונה כעת 27 חברים ממגוון ישובים בסביבה: יובלים, גילון, קורנית, טל אל, רקפת, כרמיאל ונהריה. בנוסף למתן חיזוק לבעלי עסקים ומקצעות חופשיים, המועדון משמש מסגרת לפעילות חברתית ובסיס למיזמים לטובת הקהילה. לדוגמא, בשנה החולפת המועדון קידם שלושה מיזמים: העשרת החינוך בפנימייה באשבל, תמיכה במפעל אקומוניטי המקדם אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים בפרויקטים של מחזור ואיכות הסביבה, ו”זרעים של שלום” – פעילות מיועדת לקרב בין משפחות ביישוב ראמה ומשפחות מיישובי משגב.

נשיא מועדון רוטרי משגב הנכנס יעקב ברידג'ר מקבל סיכת רוטרי מהנשיא היוצא, אלי צחור.
נשיא מועדון רוטרי משגב הנכנס יעקב ברידג’ר מקבל סיכת רוטרי מהנשיא היוצא, אלי צחור.

בכל מועדון רוטרי מספר תפקידים קבועים המתחלפים פעם בשנה, ב-1 ליולי. בטקס חגיגי אשר נערך במועדון חברים ביובלים ב-11.7, בנוכחות ראש המועצה רון שני ובליווי מוזיקלי של הפסנתרן המשגבי גדעון שמיר, הועברו התפקידים. בדבריו לעת קבלת התפקיד של נשיא המועדון ציין ברידג’ר את המטרה לגייס חברים צעירים למועדון ואף להרחיב עוד יותר את המעורבות בקהילה.

מועדון רוטרי משגב נערך לשנה נוספת של פעילות מגוונת ומעניינת הכוללת מיזמים חדשים לטובת הקהילה, הרצאות, סיורים, ומפגשים חברתיים. כל מי שמעוניין ללמוד יותר על רוטרי משגב ואף לבדוק אפשרות להצטרף אליו מוזמן ליצור קשר עם מזל דהן, ראש אפיק החברות, בטלפון 04-9583432 או בדוא”ל [email protected]